Morgen!

5 oktober 2014
Duurt lang! Doet de klok het nog? M'n geduld raakt op en ik wil nou gewoon op vakantie. De laatste loodjes zijn het zwaarst. Na zo'n 30 weken aftellen is het morgen dan eindelijk zover! Dan vliegen we naar Detroit en stappen daar over op een korte vlucht naar Orlando International Airport. Voor we het weten zetten we voet op de Amerikaanse grond en bevinden we ons in het hartje van de magie in Orlando. Nog even geduld, een slapeloze nacht en een lange reis te gaan. Maar na zolang afgeteld te hebben, kan dit er ook nog wel bij. En ik hoef zeker niet te zeggen dat we er ontzettend veel zin in hebben? Didney World, here we come !!

Tijdens de vakantie ga ik geen live-blog bijhouden, maar je kunt ons wel live volgen. Afentoe een foto op Instagram en houd ook Facebook en Twitter in de gaten. Dat is het handige aan Orlando, overal kun je gebruik maken van gratis wifi. Dat moet ook wel, zo kunnen we al onze fastpass-reserveringen in de gaten houden. Zodra we terug zijn komt er uiteraard weer een uitgebreid verslag. Beloofd! Maar daar denken we nog even niet aan..

Waar we wel aan denken is aan alle dingen waar we zo lang naar hebben uitgekeken. Er zijn weer nieuwe dingen te ontdekken, zoals de Seven Dwarfs Mine Train en Diagon Alley. Voor het zusje is alles natuurlijk nieuw en ik ben razend benieuwd wat zij er allemaal van gaat vinden. Genieten van de 4 Disney-parken, 2 Universal-parken, Seaworld en Walmart. Er staat genoeg leuks op het programma. Lekker Halloweenen tijdens MNSSHP en griezelen bij de Horror Nights. Dat gaat doodeng worden! Ik schijt nu al 7 kleuren, en het zusje maarliefst 8. De koffer is in gepakt en alle tickets liggen klaar, óók die voor Seaworld. Drie weken geleden vond ik toch nog tickets voor een leuk prijsje. We zijn er helemaal klaar voor! Over een paar uur is het dan eindelijk zover. Nog even geduld en we kunnen lekkere burgers eten bij Denny's. Misschien kijk ik daar wel het meeste naar uit.. Dole Whips, Mickey wafels, butterbeer, seasoned fries, Krusty Burgers, turkey legs, funnelcakes en zoveel meer. Heerlijk!

De planning is inmiddels ook wel weer een beetje veranderd, want Disney vond het nodig om de openingstijden uit te breiden. Ons hoor je niet klagen, want zo kunnen we het weer lekker laat maken in het Magic Kingdom. We zullen dus zien in hoeverre we ons aan de planning gaan houden. Dan ga ik nu m'n nest in en wachten tot de wekker gaat. We're going to Didney Worl !!

3 opmerkingen:

  1. Een hele goede reis vandaag en heel veel plezier. Ik ben benieuwd naar je belevenissen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier.
    Ik had ook alle FP vroeg geboekt maar dan is het vaak nog rustig. Zonde van de FP. Je kunt beter om een uur of 12 beginnen met de eerste FP dan wordt het vaak drukker. We lezen graag weer mee als jullie terug zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier en fijne vakantie, ik ga je even volgen op Instagram, en lees later natuurlijk de blog ook.

    BeantwoordenVerwijderen