Very Merry Last-minute Trip!

8 november 2013
Eigenlijk zijn last-minute beslissingen de allerleukste beslissingen. Al heeft aftellen en uitkijken naar een trip ook wel wat, de voorpret is zó leuk. Ik zit er nu een beetje tussenin, het is enorm last-minute maar ik heb nog wel even de tijd om te genieten van voorpret en leuke plannen maken. Maar vandaag kwam er een kriebel bij mij naar boven en nu een paar uur later heb ik al geboekt.. I'm going back to Disney World !!

Já echt waar! Over precies een maand stap ik op het vliegtuig en vertrek ik naar Orlando voor een weekje genieten. Het Kerstseizoen in de States meemaken staat al super lang op m'n lijstje en nu er een fantastische aanbieding voorbij kwam werd de keuze snel gemaakt. Jenn had al geboekt en stelde voor om gewoon ook te boeken en mee te gaan. Zo gezegd zo gedaan en een klein weekje Disneymagic in WDW is dichterbij dan ooit! Ik hoef zeker niet te vertellen hoeveel zin ik er in hebt? Dat word genieten met een smile van oor tot oor!

Gelijk zijn de Disneytickets geregeld, een hopperpas om in elk park te bekijken hoe ze Kerst vieren. Ik kijk er enorm naar uit om Kerst te vieren in het Magic Kingdom, Animal Kingdom, Hollywood Studios en zelfs in Epcot. Grote kans om ook m'n charactercounter naar de 200 te brengen, en hopelijk daar zelfs over heen te gaan! Woohoo wie had ooit gedacht dat ik dit jaar gewoon nog naar Amerika zou gaan? Ik besef het zelf volgens mij ook nog niet helemaal.. Ookal stuiter ik door het huis heen en roep ik 'DISNEYWORLD !!!'. Deze Disneygeek is blij, héél blij! Ook heb ik al tickets besteld voor Mickey's Very Merry Christmas Party! En net zoals vorig jaar tijdens de Not so Scary Halloween Party staan er 2 avonden op de planning. Volgens mij worden dat ook weer 2 fantastische avonden met een geweldige parade en leuke characters.

Alles is eigenlijk al geregeld. Een goedkope vlucht via Arkefly, het hotel, Disneytickets en Christmas Party tickets zijn allemaal in de pocket. Ik denk ook dat ik 1 dagje naar de Universal Studios ga, misschien hebben ze daar wel Minions met Kerstmutsen op! Op 9 dec vertrekken we vanaf Amsterdam en 16 december weer terug, maar aan de terugreis gaan we nog niet denken. Haha ik heb er hoe dan ook ontzettend veel zin in en ga weer enorm aftellen.

Een klein idee voor de planning
Het is even flink puzzelen met alle openingstijden en shows die ik wil gaan zien in de Disney-parken. Want door de Christmas Parties in het Magic Kingdom word het lastig om nog Wishes en de Electrical Parade te zien. De voorpret word er alleen maar leuker door, lekker puzzelen en hopelijk een mooie planning maken. Voorlopig is dit even mijn planning. Of ik me er aan ga houden is nog maar de vraag! Zóveel te zien en je wilt altijd meer doen. Gelukkig komt er altijd nog een 'Volgende keer..', dus nu optimaal genieten dit weekje!

Maandag 9 december
Als we na de lange reis gesetteld zijn in het hotel een lekker hapje eten bij Denny's.

Dinsdag 10 december
Een dagje Magic Kingdom! Characters jagen, m'n favoriete attracties doen en 's avonds naar Mickey's Very Merry Christmas Party! Met leuke shows, parade, vuurwerk en characters.

Woensdag 11 december
De dag beginnen met Animal Kingdom voor het Kerst entertainment. En uiteraard de nodige ritjes Dinosaur en Expedition Everest mogen niet ontbreken. 's Avonds terug naar het Magic Kingdom om te genieten van de Main Street Electrical Parade en Wishes.

Donderdag 12 december
Vandaag naar de Hollywood Studios voor de nodige characterfun en attracties. 's Avonds wéér naar het Magic Kingdom voor een tweede Christmas Party!

Vrijdag 13 december
Oeii vrijdag de 13e, als dat maar goed gaat. Beginnen in Epcot en 's avonds naar de Hollywood Studios voor Fantasmic en de Osborn Spectacle of Lights.

Zaterdag 14 december
Even geen Disney, maar een bezoekje aan de Universal Studios. Minions, Spongebob, Simpsons! 's Avonds lekker eten bij Johnny Rockets. Kijk daar nu al enorm naar uit!

Zondag 15 december & Maandag 16 december
Hier nog geen plannen voor. In ieder geval de zondag nog naar Walt DisneyWorld. Ligt eraan wat ik allemaal nog wil zien en doen. Maandag weer vertrekken naar huis, 's morgens misschien nog een paar uurtjes Disney en anders zien we wel hoe het gaat lopen.

Walt Disney World.. here I come !!!! The Very Merry Christmas Holiday!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten