Toy Story Fun!

23 februari 2010
De Studios hebben nog een hoop te bieden, dus vandaag brengen we de hele dag door in dit park. Het is niet zo druk vandaag en we lopen gelijk naar 'Toy Story Mania'. Deze attractie moest en zouden we nog doen. We halen een fastpass en gaan in de rij staan. Na een minuut of 5 gaan de deuren open en kunnen we naar binnen, we staan gelukkig vrij vooraan in de rij. De wachtrij is geweldig met gigantisch speelgoed en een fantastische Mr. Patato Head animatronic. Hij verteld grappen, zingt liedjes en volgens mij is hij ook een klein beetje interactief. Helaas loop de rij snel door en kunnen we niet te lang naar hem blijven kijken. We krijgen onze 3D-bril en mogen plaats nemen in het karretje. Geen idee wat ik moest verwachten, waarom is deze shooter nou zo populair en die van Buzz Lightyear niet? Als je de attractie eenmaal hebt gedaan dan snap je gelijk dat iedereen zo enthousiast is. Wat een gave attractie is dit !! Je schiet borden kapot, prikt ballonnen kapot, smijt met taarten en weet ik het allemaal. Wel vermoeiend..









Helemaal enthousiast van de attractie ga ik gelijk nog een keer in de rij staan. Kevin gaat ondertussen naar de Streets of America om de High School Musical show nog eens te kijken. Binnen een kwartier zit ik in het karretje en schiet ik er weer op los. Ik wordt steeds beter en mijn score schiet omhoog! Eenmaal buiten staat Kevin me al op te wachten en na een korte wc-stop kunnen we met de fastpass nóg een keer schieten bij Toy Story. In ongeveer een uur tijd hebben we 3x de attractie gedaan, dat maakt de vorige keer helemaal goed. Om even bij te komen gaan we naar een voorstelling van 'The Voyage of The Little Mermaid'. Mooie show en daarna gaan we bij de Sorcerer's Hat op de foto met Donald & Daisy. Bij Pixar Place komen we nog de Green Army Men tegen en gaan we op de foto met de Power Rangers. We moeten in allerlei rare poses staan, hilarisch foute foto's zijn dat geworden! Echt jeugdsentiment, ik was helemaal gek van de Power Rangers vroeger. Alleen in mijn herrinering zagen ze er heel anders uit en had je ook een zwarte en een witte. Ach het zijn genoeg gekke poses zo!









Onderweg naar de 'American Idol Experience' komen we nog wat verveelde Little Einsteins tegen en gaan we op de foto met het blonde meisje, die hadden we nog niet gezien! De begeleider herkende ons van vorige week ( bij de Incredibles ) en begreep maar niet dat we er nog steeds waren. 'Didn't I see you guys last week?'. Ja dat klopt, we komen hier niet voor maar 3 dagen haha. Het characterrondje is weer compleet en we lopen verder naar Idols. Leuk om eens gezien te hebben, al kunnen ze allemaal voor geen meter zingen! We halen hierna een fastpass voor 'Rock 'n RollerCoaster' en gaan wat eten bij Backlot. Als we zijn uitgegeten kunnen we nog een keer naar 'Toy Story Mania' met onze fastpassen. Daarna lopen we richting de Tower of Terror, waar maar 5 minuten wachttijd staat. Ze hebben de fastpassen maar uitgezet, zo rustig was het in het park. Ook bij RnRc waren de fastpassen inmiddels gesloten, maar konden we toch nog aansluiten met de fastpassen die we al hadden. Heerlijk als het zo rustig is!



















Dan is het showtime en kijken we de Block Party Bash en Beauty and the Beast nog eens. Ik loop daarna wat rond in het Muppets-gedeelte om foto's te maken en o.a. een pluche Kermit te kopen in de Muppetswinkel. Kevin gaat nog eens naar HSM. Als de show weer voorbij is gaan we naar 'Art of Animation' en komen wat characters tegen. The Evil Queen, Jafar, Chipmunks, Aladdin, Genie, Mulan, Goofy en Pluto. Een hoop foto's weer! En ik wil graag nog eens alleen met Frozone op de foto, zonder Mr. Incredible debij. Na de foto's gaan we nog even lachen met de Muppets in MuppetVision 3D, hilarisch! We lopen nog wat rond in het park en tot slot gaan we naar de finale van 'The American Idol Experience'. Er zijn niet zoveel finalisten, maar ze zingen allemaal wel aardig. Ik stem voor een mevrouw, met maar liefst 4 stoelen ( altijd handig lege stoelen naast je ), maar helaas had ze toch niet gewonnen. Het park is inmiddels alweer gesloten dus pakken we de bus terug naar het hotel. Hier eten we wat in het restaurant van ons hotel en gaan maar eens vroeg naar bed. Van Epcot en de Studios hebben we al afscheid genomen, morgen nemen we afscheid van Animal Kingdom. De vakantie zit er al bijna op..














Geen opmerkingen:

Een reactie posten