Lotso' Characters today!

14 oktober 2012
Vandaag gaat de wekker extreem vroeg en met moeite stap ik uit bed. Vroeg opstaan blijft ellende, maar slapen doe ik thuis wel weer! Op m'n planning staat een bezoekje aan de Hollywood Studios. Ik wil nog wel erg graag Toy Story Mania doen, en daar moet je nou eenmaal vroeg bij zijn. Altijd lange rijen en de fastpassen zijn binnen no-time op. Ik zit bij de bushalte te wachten op de hotelshuttle en lees op twitter en facebook alleen maar geklaag over de ellendige regen in Nederland. Ik kijk om me heen en geniet van het ochtend zonnetje en de palmbomen. Bijna is het voorbij, maar ik zit hier lekker in m'n korte broek! Om 8 uur komt het busje die me naar TTC brengt en daar pak ik de bus verder naar de Studios. Het park gaat nét open en ik loop met de menigte mee naar Pixar Place voor een Toy Story Mania fastpass.

Het park is nog maar net geopend en m'n fastpass is pas rond half 12 geldig. Ik loop een rondje door het park op zoek naar een ontbijtje, en kom in een kleine bakkerij terecht. Een heerlijke strawberry muffin is het resultaat. Wat is dat lekker he? Ik loop verder naar de Sorcerer Hat voor wat ochtend characters. De VIP's hebben hier namelijk leuke Hollywood outfits aan, en dat hadden ze 2 jaar geleden nog niet. Even wat nieuwe characters scoren zo op de vroege ochtend. Ik begin bij Chip & Dale en ga daarna met Goofy op de foto. Even wachten op de volgende set voor een foto met Donald & Daisy en tot slot Minnie Mouse. Allemaal erg leuke outfits!


Hollywood Chip & Dale


Hollywood Goofy


Hollywood Donald & Daisy


Hollywood Minnie

Om even wakker te worden ga ik een ruimtereis maken met Star Tours, waar ik zo kan instappen. Heerlijk dat het zo rustig is. De rit is wéér anders en ineens zie ik mezelf op het scherm. Oh nee he wat krijgen we nu? Ben ik een space-spy die is ontstapt. Hilarisch! Darth Vader die ons achterna jaagt om mij te pakken te krijgen. Uw eigenste Wezz in de hoofdrol van een ritje Star Tours haha. Na Star Tours ga ik even op bezoek bij m'n grote helden, hier stond eindelijk ook een korte rij. Ik had ze al 2 keer ontmoet tijdens de MNSSHP, maar ik wilde ze graag ook nog op de foto op hun eigen locatie. Phineas & Ferb !! In de wachtrij was een castmember aan het stoepkrijten en maakte hele coole tekeningen. Gezellig een fotootje met Phineas & Ferb en nu ik toch in de buurt ben ga ik gelijk maar even lachen met de Muppets. Want een bezoekje aan de Studios is niet compleet zonder een voorstelling van Muppetvision 3D! Geen idee hoe vaak ik hem al hebt gezien :P

De tijd is eindelijk in gegaan voor Toy Story Mania. Ik loop via de fastpass rij naar binnen en pak m'n 3D bril. Als ze zien dat ik alleen ben mag ik gelijk helemaal naar het begin van de rij lopen en gelijk instappen. Helemaal goud! En dat terwijl de gewone rij rond de 120 minuten ligt. Geniale attractie blijft dit. Hartstikke simpel idee, maar het werkt. Kleine aanpassingen ook sinds de vorige keer, er komen een aantal Toy Story 3 figuren voorbij zoals Mr. Picklepants haha. Dat was het vroege opstaan wel waard. Gelijk maar m'n volgende fastpass halen, voor de Tower of Terror. Als ik die hebt gehaald pak ik gelijk een voorstelling van 'Beauty & The Beast' mee. Na de show haal ik wat te eten en doe ik een ritje Great Movie Ride.


Meet the Stars


Máááámm.. Phineas & Ferb zijn aan het stoepkrijten


Tik 'm aan Ferb!


Phineas & Ferb


Oh daar ben je Perry!

Er is nog 1 show hier in de Studios die ik graag wil zien en dat is die van Indiana Jones. Ik vind een mooi plekje in het gigantische theater en het is weer een spectaculaire show. Wel een beetje langdradig, maar dat hoort nou eenmaal bij stuntshows. De andere stuntshow, Motors Action dinges, sla ik over. Die kijk ik in Parijs niet eens, dus hier ook niet haha. Inmiddels is het alweer parade tijd en ik zoek een goede plek uit in de schaduw. De Countdown to Fun parade is echt geweldig, alleen al van de muziek word je vrolijk. I don't wanna work, I just wanna bang on the drums all day! De leukste Pixar characters komen voorbij en de floats, die ik nog ken uit de Block Party Bash, blijven goud. Als de parade voorbij is loop ik naar de Tower of Terror waar ook totaal geen rij is en m'n fastpass geen nut heeft. Geweldige attractie is dit! Qua ritbeleving beter dan de versie in Parijs, het plaatje klopt hier helemaal en de horizontale lift is briljant.















Ik vind de weg weer terug vanuit de Twilight Zone en kom op de Hollywood Boulevard een aantal Hollywood bewoners tegen. En ja hoor, ze zijn m'n favoriete spelletje aan het spelen. 99 glasses! Hier heb ik 2 jaar geleden zó hard om moeten lachen. Je neemt een voorwerp uit huis en hun maken er een grap over. Ook Karin Bloemen is weer van de partij en de grappen vliegen je om de oren. Hierna loop ik verder richting Animation om te kijken of er nog leuke characters ( lees: Bolt ) komen. Ik ga op een bankje zitten en wacht rustig af wat er komen gaat. Er komen een flink aantal characters naar buiten, dat betekend vast dat er maar 1 set is vandaag ipv 2 achter elkaar. Maar wéér is Bolt niet van de partij. Dan komen er nog een paar characters naar buiten.. het zijn er nogal wat vandaag. En wie komt daar om het hoekje aangelopen? Ja hoor.. Eindelijk.. BOLT !! Ik weet niet hoe snel ik op moet staan om als eerste op de foto te kunnen met Bolt haha. Het is dan eindelijk gelukt, op het einde van de vakantie was hij daar dan. Toch nog op de foto met Bolt, wat een topdag is dit! En hij is nog láng niet voorbij. Ik pak de bus naar het Magic Kingdom voor onze laatste MNSSHP avond. En ondertussen twitter ik druk op los.. Hehe ik hebt Bolt op de foto! Hoe blij kun je zijn?


Jaah eindelijk met Bolt op de foto! :D


En Max was er ook nog bij

Aangekomen in het Magic Kingdom loop ik gelijk naar New Fantasyland om te kijken of de boel vandaag ook nog geopend is. En ja hoor er is weer een dress rehearsel. Bij de Little Mermaid ride staat niet zo'n hele lange rij en binnen een kwartiertje zit ik in m'n rijdende schelp. Schitterende attractie, dit moeten we in Parijs ook gewoon hebben. Het is gewoon zo perfect, en ik ben weer ontzettend blij dat ik deze attractie heb kunnen doen. Ik loop verder naar Frontierland om te kijken hoe lang de rij is bij de Dwergen. Daar staat een extreem lange rij, daar ga ik me niet aan wagen. Dan maar even een lekkere burger eten bij Pecos Bill, waar ik Jenn ook weer tref. Na het eten lopen we richting Haunted Mansion.

Bij The Haunted Mansion zit er een vrouw op een bankje voor het huis. Ze is denk ik 1 van de 999 geesten en ze blijft maar lullen. Hele verhalen die nergens over gaan. Hilarisch gaaf gedaan! Ze is níet Lady GaGa als mensen dat denken, en begint ineens een liedje van GaGa te zingen haha. Super leuk gedaan en de onweerseffecten achter the Mansion geven een spooky sfeertje. Ik ga weer verder met wat characters jagen en begin bij Donald & Daisy. Ik had gehoopt dat Donald als pompoen verkleed was, maar hij heeft z'n ridderkostuum weer aan. Daisy wilt er met me vandoor, maar daar is Donald het niet mee eens. Wel mag ik nog even snel met Daisy alleen op de foto. Blijft toch m'n favoriete eend haha ;) Bij de pooh characters is het ook rustig, dus ga ik hier ook nog een keertje langs voor een foto!


She's NOT Lady GaGa! No really not.. Romamamamaaa haha briljant wijf!


Ridder Donald & Princess Daisy


Daisy!


Celebrating Halloween with Pooh and the gang

Om toch nog een nieuw character te ontmoeten deze trip, het lijstje word langer en langer, ga ik in de rij staan bij de Brave locatie. De rij valt op zich wel mee en na een klein half uurtje kan ik op de foto met Merida. Ginger alert !! Helaas zijn de 3 beertjes weggehaald bij de locatie. Ik loop naar Frontierland voor de Toy Story Dance Party, maar helaas is Bullseye niet van de partij. Alleen Woody & Jessie staan te dansen. Jammer.. had Bullseye graag op de foto gehad. In Adventureland ga ik in de rij staan voor een foto met Tarzan, Jane & Terk. Hetzelfde als vorige week gebeurd, als ik bijna aan de beurt bent gaat Tarzan er vandoor en heb ik alleen Jane & Terk op de foto. Wel heb ik meer geluk met Lotso deze trip, hij komt net naar buiten als ik langsloop. Ondertussen begint de muziek van 'Boo to You' en Lotso begint te springen en trekt mij erin mee. Sta je dan te springen met Lotso.. Boo to You haha. Het moet niet gekker worden! Ik loop snel naar Town Square en vind een mooi plekje vooraan om de parade nog te kijken.


Merida


Jane & Terk


Having Lotso' fun with Lotso! Boo To You !!

Ik ben wel te laat voor The Headless Horseman, maar de parade is een feest om naar te kijken. Dit is toch wel 1 van de leukste parades die ik hebt gezien. Sowieso is een volledige Halloweenparade geniaal, maar hier zitten ook nog eens verdomd veel leuke characters in. Vooral de 3 heyena's van The Lion King zijn m'n favorieten, wat zou ik die graag op de foto hebben. Maar ook The Big Bad Wolf komt voorbij, en Clara Cluck, Clarabelle Cow, Brer Fox en noem maar op. Aan het eind van de parade word er weer flink snoep uitgedeeld door Goofy's Candy Company. Naast mij staat een gezinnetje verkleed als Monsters Inc. Papa Sulley, Mama Mike en het dochtertje als Boo. Boo ziet er echt heel cool uit en dat vinden de snoepuitdelers ook. Er worden bergen met snoep in haar kinderwagen gegooid! Geweldig om te zien!














Snoepjes !!!

Op Central Plaza kijk ik naar de Villains Mix & Mingle show en ga ik op de foto met Maleficent. Ik ga nog in de rij staan voor Cruella en kan op het nippertje nog op de foto. Ze moest eigenlijk al weg maar ik kan nog snel even op de foto. Dan zoek ik een mooie plek voor HalloWishes, waar ik weer met Jenn had afgesproken. HalloWishes blijft het mooiste vuurwerk ooit. Zo ontzettend gaaf, niet normaal! Ik besluit om het ook hier bij te laten en niet meer tot laat te blijven en de dure taxi terug te nemen. Ik heb alles gedaan en gezien wat ik wilde tijdens de MNSSHP, behalve Bullseye, en kies voor de hotelshuttle. Na HalloWishes gaan we nog even naar de 626 Dance Party maar lukt het helaas niet om op de foto te gaan met 626-Stitch. Een Dance Party is om te dansen en niet om foto's te maken. Toch jammer haha. We halen nog wat snoep op en gaan dan terug naar het hotel. Morgen is alweer de laatste dag in Disney World.. Ik wil niet naar huis! Mag ik alsjeblieft nog een week blijven?


Maleficent


Cruella De Vil


Experiment 626!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten